Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Karneval i Torre...

Publicerad 2009-04-10 14:36:48 i Allmänt

Sen i mandags är det karnival här i Torre men festivaltaget gar vid 22 tiden sa det känns rätt sent att sta och se pa det varje kväll. Det handlar ju om Gud och sant där, och det var länge sedan jag slutade tro pa langhariga och skäggiga gubbar. I gar knallade man runt och tittade pa folk istället men det slutade som det brukar, jag och Dag F satte oss och fikade samtidigt som vi snackade skit och tittade pa folk.

Ikväll blir det nagot liknande för nu är det mycket folk här, sa det blir en riktigt bra avslutning och efterson Dag syslar med lägenhetsaffärer här nere sa skulle han kolla om han kunde fa tag i en lägenhet at mej till nästa vinter men jag behöver fa tag i ngn brud som har lust/möjlighet att kunna slippa kylan och snön för nästa vinter har jag inte rad att betala hela hyran sa jag maste fa tag i ngn att dela den med.

Nu är det ut i värmen igen...

Ha det sma snögubbar och gummor!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela