Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

4 och en halv timmes promenad...

Publicerad 2009-02-05 15:49:50 i Allmänt

I gar bestamde jag mej for att ga fran ett ytter omrade, La Mata till 2 andra ytter omraden men efter ca 3,5 timmar gav jag upp. Da hadde jag ett ytteromrade kvar. Nu nar jag skriver detta har jag ca 30 min hem men behovde en paus sa da passade jag pa att skriva lite har.

De omrade jag var till i dag var ett spanskt stalle med skolor och "spanska" saker. Anda fanns dar svenska flaggor pa husen och ska man kopa billiga bostader sa sak man kopa utanfor "turist" stallerna men da tar det oxa 45 min att ga in till stan.

I Dag passerade jag de riktiga salt lagrerna och nu snackar vi berg. 25 meter breda, 50-60 meter langa och ca 15-20 meter hoga.

Igar var forsta dagen som jag aktivt solade. Jag tog en filt och kudde och la mej pa playa del Cura i drygt 30 minuter, mer vagade jag inte ligga for da riskerade jag att bli sald som en tomat pa marknaden i morgon!


Tjipp tjillevipp!

Kommentarer

Postat av: David Å

Publicerad 2009-02-06 19:58:13

Tjena Södermark !!!

Du verkar ha hamnat i himmlen.I"staan" är det lite annnat klimat,just nu är det ca 20 grader men inte +

och igår kom det säkert 20-25 cm snö.AIK har stora problem med målskyttet så förnärvarande känns det nog inte så dumt att vara i Spanien.

Sköt om dig !!!!

Postat av: Kenneth

Publicerad 2009-02-06 20:13:54

Tjenare Rickard.

Hoppas att du har det bra där du är.

Här skulle du frysa ihjäl =)

Hörde av jorre att du träffat dag finn o grabbarna. Kul !!!

Sköt om dig

//Kena.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela