Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Fredag...

Publicerad 2009-02-20 12:52:32 i Allmänt

Jag orkade inte vara inne en dag till sa jag gick in till matknaden i Torre bara for att fa se lite folk. Kanner mig battre men raknar anda inte med att vara helt okej forran ons/tor nasa vecka.

Telia verkar inte vilja skicka koden till telefonen men det blev det sista jag har med dom att gora med har i Spanien. Till veckan kommer jag att ha ett spanskt mobilnr. Det blir billigare bade for mej och Er.

Att vara utan telefon kanns riktigt skumt... telefonen ar ett beroende inser man nu.

Jag har inte sa mycket mer att skriva just nu men jag mar helt klart battre och snart sa ar klckarna i taket igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela