Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Vardagslivet ar har...

Publicerad 2009-02-08 14:25:09 i Allmänt

Vadret under den sista veckan har inte varit sa bra sa nar jag i fredags gick till Scandinaviska Centret svor jag ett tag men nar jag sag pa Tvn dar hur vadret var i Sverige sa borjade jag undr hur fort det tar for hjarnan att stalla om sig. Inte skulle jag ha klagat pa vadret om jag varit hemma. Nu "kraver" man sol alltid... Sa dum man kan bli!

Det spanska vardagslivet har under dessa dagar infallet sig hos mej. Nu behover man inte alltid ha ngt pa gang. Nu kan man bara ga omkring och vara... Inte behova hitta pa ngt.

Min kusin Jenny och en kompis till henne kommer att komma ner till Torre i slutet av mars sa om det finns ngn annan som tanker komma sa ar stora rummet nu upptagen fran 26/3.

Jag vet inte vad jag ska skriva men jag gillar lugnet som jag hittat har i Spanien och om jag bara haft internet och svensk tv skulle allt ha varit helt perfekt, nu kan jag bara kalla det for perfekt!

Till Jorre:
Kan du ladda hem nga ljudbocker till mej? Ngn deckare typ... Mina ljudfiler borjar ta slut.

Eller alla som har ngn ljudbok skicka den till mej om ni kan... Da skulle Ni verkligen gora mig glad!

Soliga halsningar fran den Spanska solkusten!

Kommentarer

Postat av: Jorre

Publicerad 2009-02-10 10:50:06

men lär dig ladda själv för h******... :)

visst E du 40år... gå in på download.com ... ladda ned bittorrent ... sidor för att hitta och ladda ned... isohunt.com .... piratebay.org ...

går säkert lika fort som att du ska ta av mig... ohh ja vet juh inte vilka porrböcker du E ute efter ;) hahahahaha............... /jorre the king...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-10 11:27:36

Du pucko jag har ju inte internet hemma ju sa jag kan inte satta mej pa ett fik i 3 timmar och ladda hem darifran, pucko!!!

Postat av: Jorre

Publicerad 2009-02-12 16:35:39

men hjärtat mitt... om jag nu laddar hem en talbok till dig... hur ska du då få tag på den hade du tänkt dig älskling ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela