Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Fredag formiddag

Publicerad 2009-01-16 15:47:51 i Allmänt

Har varit ute och gatt har i Torre och man ser en riktigt bra sma stad men den ar hart drabbad av lagkonjukturen. Det ar KOPARENS marknad just nu. Det star flera "till Salu" skyltar pa bade lagenheter och affarslokaler. Sa man kan just nu fa en riktigt bra lagenhet for 6-700 000.

Konstigt att inte ha sno pa fodelsedagen men horde att vadret inte ar sa bra hemma.

Under helgen ska jag forsoka ta mej in till Alicante om nu inte forkylningen blir samre. Torrevieja kan beskrivas som nagot mellan Umea och Skelleftea i storhet tror jag... har det masta. Krogar och resturanger ligger pa rad langst kusten och aven inne i staden... men det ar ju vid havet man mast haller till... Om ett par veckor har jag nog lart mej hur jag tar mig till och fran olika stallen... for det har med tider det vet inte bussarna vad det ar.

Ikvall tanker jag ga in till Torre och se vad som erbjuds, tanker iaf ata en riktig middag pa nogon krog med snygga spanjorskor... Sa ha det och frys inte ihal....

(Hoppas snart kunna losa sa att jag kan lagga in bilder)


Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2009-01-16 18:21:48

Hej!

Ett stort grattis på födelsedagen från oss alla här i Bjurfors. Nu är det äntligen mindre än -20 grader. Var till Jörn igår kväll och där var det

-31 och myggfritt. Ha det nu så himla bra!

Postat av: Anki

Publicerad 2009-01-16 18:24:40

Hej och ett stort grattis från oss alla här i Bjurfors! Du skule frysit ihjäl härhemma. Det har ju hållit sig över -20 grader men nu är det mildare. Var till Jörn igår och där var det -31 grader och myggfritt. Ha det nu fortsatt bra!

Postat av: Tommie

Publicerad 2009-01-16 19:40:27

Låter bra att du verkar ha kommit igång litegrann där nere. Skulle också vilja gå ut och käka med en massa vackra spanjorskor :)

Grattis på födelsedagen!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-16 20:39:40

Grattis vännen.

Postat av: mimmi

Publicerad 2009-01-20 16:35:56

grattis!! lite i efterskott, jag vet, men bättre sent än aldrig ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela