Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Shortsen är på... mitt i Januari....

Publicerad 2009-01-23 20:13:54 i Allmänt

Så är ett av mina stora mål i livet avklarat. Att kunna ha shorts i Januari utan att frysa häcken av mej! Nu vid 19.30 tiden är det fortfarande över 20 grader och luften är varm. Sitter just nu på Kvikk baren i Torrevieja och har min egen dator på bordet. Ikväll kommer ngn sångerska att sjunga här så snart ska jag väl hem och durscha. Lägger upp några bilder.


Torreviejas vapensköld.

d
Brygga vid Playa del Cura


Tänk Er att bo i dessa lgh med utsikt över Medelhavet...


Gångvägen rakt mellan alla stränder. Uteserveringar över allt


Bilden tagen från ngn uteservering på del Cura.


Sandstrand på Playa del Cura.



Läget på lgh är ju bara underbart


Detta område ligger ovanför mej och här skulle jag verkligen villa ha en av dessa fantastiska lägenheter.


Gågatan.


Gågatan


Staty vid hamnen


Drömlägenhet på gågatan i del Cura


Torreviejas kändaste pryl... en sten soffa.

Mer kommer...

Ha det nu ska umgås...



Kommentarer

Postat av: Tommie

Publicerad 2009-01-24 21:15:43

Tjena Rille! Du verkar må bra och det gläder mig :) Vart ligger Torrevieja på kartan?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela