Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Hogsommar

Publicerad 2009-03-08 11:34:05 i Allmänt

Nu ar det underbart i Spanien. Shortsvader och ngt som i Sverige skulle ha kallats hogsommarvader. 21 grader och sol. Nu borjar aven vindarna fran medelhavet varma. Just nu trivs jag riktigt bra.

Varfor kor alla omkring pa 250kk motocycklar??? Jag har hort att det beror pa forsakringarna men att 3 av 4 ar 250 kubikare ar ju minst sagt skumt. Min ar ju 650 och det kanns ju redan att man onskat att man haft starkare motor speciellt for att vaga kora om. Nu nar vadre ar sa har varm vore det underbart att ha en eu mopped eller en MC men det blir for dyrt att hyra.

Historien med min granne Mr Smith ser ut att sluta lyckligt. Igar eftermiddags hittades han av en engelsk pubagare och sen akte det engelska paret och hamtade honom. Jag fick offra hockey matchen igar for att se till att han var inne i lagenheten och i morse kom hans syster hit sa nu ar han i trygga hander. Men for mej kommer jag aldrig att glomma att man skulle ha betalt for att skicka ut en ambulans... Helt javla sjukt.

Nu blir det ut och spanna musklerna, dra in magen och ut och strand ragga

TjippTjilevipp


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-08 12:07:49

Ha en underbar dag, här börjar våren att spira?!! I alla fall så droppar det från taken..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela