Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Nu kommer sommaren...

Publicerad 2009-03-07 13:18:04 i Allmänt

I dag marker man skilnaden pa vadret och det ar nu man forstar Solens Spanien, i dag ar det 24 grader och sol. Enligt folk som ar boende har sa vander det nu... Men ni som tror att ni ska fa se mej brun tar nog fel, foljande ar mitt farg chema... Vit, rod, sonder brand, gra och vit igen... En gammal van skapade ett bra ordsprak som jag nu ger Er... "En vit man ska vara Vit" Jag lever efter detta

Ikvall blir det Ishockey... ja ni laste ratt... Har i Torre spelas idag en match mellan Torre och ett annat lag har fran solkusten... Det lar ju inte vara AIK men det ar iaf inhemska spelare och inte inkopta hockeyfjantar... Dom har spelar med hjartat for sin klubb och stad... och inte for lonecheken som AIKarna... Sa nu har jag retat gallfeber pa hela Skelleftea, kul. Men maste bara saga grattis till forsta segern i kvarten, det var riktigt bra jobbat men att inte hallen var fullsatt ar ju nastan en skam... Sa kom igen Skellefteabor stod laget aven om det ar ihopkopt!!!

Min granne Mr John Allan Smith har inte setts till sedan fredag eftermiddag och nu ar hans syster pa vag hit. Efter att det engelska paret tagit sig in i Allans lagenhet kommer nu systernatt bestamma om han ska Polisanmalans som forsvunnen. Gor hon vad hon maste sa kommer jag val att fa tillbringa lite tid i ett forhor. Spansk polis ar en av varldens hardaste. Hoppas att ngn har lyckats tillkalla ambulans och att han redan vardas pa sjukhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela