Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Nu har brudarna akt hem...

Publicerad 2009-04-04 11:25:29 i Allmänt

Jenny och Johanna har nu akt hem till Sthlm och atergatt till sina vardagsliv. Sjalv ar jag snart tillbaka i mitt. 13 april lyfter flyget fran Alicante till Sthlm och dagen efter ar jag hemma i Ske-hell. Brudarna hadde varsta oturen med vadret. Under min tid har har jag haft 2 och en halv dag regn, nu oste regnet ner. Det regnade typ 2 dagar i strack och en natt eller ngt sant. Dom fick egentligen bara en riktig soldag pa stranden, men det fick ju ett bra natt/uteliv istallet. I gar foljde jag brudarna in till Alicante och tankte aven i dag aka in och ga i affarerna men det var inte sa bra vader samt att jag kanner mej lite forkyld efter dagen da Torre mer eller mindre stog under vatten forra veckan.

Nu ar det inte lange kvar for mej och det blir nog inte sa mycket mer att gora har utom att ta det lugnt.

I gar var det 21,5 grader vid 19 tiden, har ni det hemma?

Synes snart!



Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2009-04-04 21:36:56

Vi har det inte riktigt som du här hemma! :-) Men vi har det lite bra ändå! Du har i alla fall valt en bra tid att komma hem! Våren här är ju härlig och den kommer väl snart...? osså missar du inte valborgsfesten!!!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-05 12:44:42

Ha det nu riktigt skönt och njut till fullo dom här sista dagarna innan hemresan. Jag hoppas du tar med dig lite värme så att snön smälter bort fort så det kan bli sommar! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela