Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Basta dagen...

Publicerad 2009-02-11 14:59:42 i Allmänt

I dag steg jag upp 8.30 och vid 9.45 borjade jag ga mot marknaden i La Mata, da var det inte sa varmt men 90 minuter senare borjade Torre att koka... Vet inte exakt vad termometern star pa men det ar mot 30 grader och full solsken. Alla har i Torre har vaknat upp och nu under Siestan har vinet och olet flodat i sadana mangder att man borjar undra hur det blir pa jobbet nar det gar tillbak till det. Folk glider omkring med leenden som skiner som solen.

Jag har en takterass!!! 2 dagen jag var har gick jag upp for att kolla pa takterassen, jag trodde det var ett skamt. 6 kvm ytta och bara solinslapp fran ett hall. Men efter att jag i Tisdags gatt uppe pa en hojd och sett ett likvardingt hus uppifran beslutade jag mej for att kolla de dorrar som jag trodde gick till elskap och sant men simsalabim... bakom en dorr fanns takterassen sa nu har jag sol dyngnet runt aven om lgh:ten inte har det.


Solen ar min gud!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-12 11:48:05

Jag är avundsjuk! Kylan här är inte kul. Igår när jag gick å la mig så var det minus 23.4!!! Köldknarr ute nu. Ha det skönt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela