Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

2 Dagar... Sen kommer det att bli varmare...

Publicerad 2009-01-10 11:50:12 i Allmänt

Planet lyfter 10.20 från Falmark (Skellefteå flygplats) på måndag. Är då nere i Sthlm 11.25 typ. 14.30 startar flyget till Alicante och sen landar jag i Solensrike ca 18.40. För första gången kommer jag att längta efter en måndag!

I dag Lördag blir det att tvätta och städa upp lägenheten sen ska jag försöka gå och se både Div 2 och Div 1 damerna som spelar i dag. Hoppas verkligen att det börjar funka för Div 2 damerna, det är de värda. Ska försöka hålla koll på IB via nätet. Innebandyn i Spanien kommer jag att kolla upp men jag har tyvärr fått en ganska dålig bild av sporten där nere. Sen verkar det vara drygt 20 mil till närmast klubb och jag tror inte ens det laget har en fast målvakt.

Ha en trevlig helg!




.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-11 11:37:11

Ha en trevlig dag med nära å kära, grattis i förskott "lillkillen" Kramiz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela