Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Bilder...

Publicerad 2009-01-19 12:28:14 i Allmänt

Har idag tillgång till min egen dator och ett riktigt internet...

Så här är några bilder (kan inte ladda upp så många, men håll till godo)


Medelhavet. Denna bild togs från strandkanten drygt 100 meter från min lägenhet.



Strandpromenaden. Här ligger massor av restauranger. Bara att välja... Man ser rakt ut över medelhavet från alla matställen.


Här sitter jag ofta. Underbart skönt ställe


Lägenheten. 5 dörren på botten våningen. inne i mörkret brevid hissen. I hela huset lyser det i 3 lägenheter. Resten av ägarna lär komma på sommaren. Just nu kan man vrida på volymen rätt ordentligt.




Här är jag vid medelhavet.

Nu har ni iaf fått se lite av vad jag tagit bilder på. Det finns ett område ovanför mej som jag valt att kalla för "Drömområdet". Nästa gång hoppas jag kunna lägga in bilder från detta område.

Rock On vänner!


Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2009-01-19 13:05:02

Det ser superhärligt ut.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-19 13:35:29

Härligtmed bilder, kan aldrig bli för mycket av den varan... Du ser lite blek ut? som vi andra i kalla norrland. Se till å sola lite å njut.. kramiz

Postat av: Jossan/Tobbe

Publicerad 2009-01-19 19:37:22

Jäklar vad sugen man blir på att komma!!!! Men men.. du får väl njuta åt oss alla medan vi jobbar å står i och byter bajsblöjor! Du har det väl ganska bra!!!;-)

Postat av: Marcus

Publicerad 2009-01-19 21:10:22

Tjenare. Ser inte helt fel ut det där måste nog ta ledigt och komma och hälsa på ;-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 21:15:51

fina bilder!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela