Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Busstationen finns....

Publicerad 2009-01-21 12:31:51 i Allmänt

I sondags hamnade jag mitt bland Costa Blanca bikers och vilken kansla nar 30 HDar startar upp sina V-Twins... Har gatt runt och forsokt att memorera var alla stallen ar men mast sitter jag bland uteserveringarna pa stranden del Cura. Onskar nagra mer +grader och mindre vind men det kommer

Sen har jag lyckats finna at busstationen och har sett att bussar in till Alicante gar varje timme sa vi far se vad som hander fram mot helgen.

Annars ar det riktigt skont har nere hoppas bara att det dyker upp lite mer turister sa att alla uteserveringar oppnar.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela