Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Fredag kvall...

Publicerad 2009-01-16 22:02:59 i Allmänt

Har varit runt och kollat in krogarna har i La Mata ikvall men det var for blasigt och kallt for att ha en utekvall. Vid ett stalle (Pub/Pizza) var det nar jag var in 11 personer inklusive mig, av dessa var 6st Svenskar. Det finns ganska manga Svenskar har nere som ar har for att slippa kylan under nov-feb.

Imorgon ska jag forsoka kolla om man kan ta en buss in till Alicante, om inte sa raknar jag med att alla lediga Torrevieja bor ska ut pa stan, sa da kanske man far satta sig pa ngn utefik och bara titta pa folket. Vi far se vilket jag valjer har ju ratt mycket tid att hitta pa saker men att bussarna ar sa daliga pa halla tider kan ju komma att stalla till det om man ska aka langre strackor.

Kl ar 22 och min kvall ar over, nu ska jag sitta kvar har och lasa mail och kolla lite sidor pa natet men sen blir det att knyta sig for i morgon ar en annan dag...

Ha de gott hemma bland isflaken.....



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-17 16:26:04

Grattis i efterskott

önskar Helen, David och barnen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela