Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Marknaden i La Mata

Publicerad 2009-01-28 14:56:21 i Allmänt

I dag onsdag har jag varit och knallat runt på marknaden i La Mata och visst finns det mycket skrapp... Så måste man faktiskt kalla rætt mycket av det man sæljer på dessa marknader. Men visst ær man ett fruntimmer så kan man handla mycket klæder till bra priser... men jag passar nog inte i kjol...

I dag ær dag nummer 2 med shorts... Om någon har drygt en halv mille till en lgh hær så tar jag gærna imot dem. Hadde bara mina vænner varit med hit så skulle jag aldrig vilja åka hem... Jag har inte sett en enda snøskoter och det gør mej lycklig!

Mer bilder kommer i kvæll...

Nu har jag blivit Norsk och Dansk med mina å,æ och ø.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela