Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Vad gor man en Lordag?

Publicerad 2009-01-31 13:23:56 i Allmänt

Idag ar jag slitten... Eftersom jag gar sa mycket sa kanns det nu... eftersom vadret inte ar sa bra i dag tror jag att det blir ganska lugnt ikvall. Ska ga och lyssna pa den Norska trubaduren som jag sag forra lordagen men det blir nog inte sa lange jag blir dar.

Har i dag handlat lite Svenskt smagodis och aftonbladet som jag nu tankt lagga mej och mysa med.

Om solen uteblir under hela denna dag sa tror jag att det blir att krypa ner under filten, fortsatta att lyssna pa talboken, kaka lite godis och bara ladda batteriet infor nasta vecka.

Vi far se vad min polare slumpen vill av kvallen men just nu kanns det att man passerat 20 med nga ar...

Skotta inte sa mycket sno ikvall bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela