Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Sondag, sol och maraton...

Publicerad 2009-02-22 11:17:50 i Allmänt

I gar lordag blev jag tvungen att ga ut en vanda bara for att fa se lite folk. Vadret ar nu pa vag att bli lite battre efter att under ett tag varit riktigt daligt sett med Spanska ogon iaf.

I dag sondag har jag gatt in till City och pa vagen hit sa markte jag att det pagar ett maraton har i Torre och utanfor en av pubarna sag man ut att trivas... Nu hadde man anledning att dricka ol rean fore lunchen...

Pa tisdag har jag ett Spanskt mobilnummer som jag kommer att maila/sms:a till Er

Ha nu en lugn och skon sondag for i dag ska jag ga runt i La Mata och titta pa husen...

Tjipp

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2009-02-22 21:05:53

Vi längtar efter att få se lite mer kort! Det låter väldigt mysigt, gå runt och titta på husen! Vi borde också titta på hus!:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela