Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Förlåt fans...

Publicerad 2009-03-25 12:36:48 i Allmänt

Måste väl börja med att be alla mina miljoner bloggfans om ursäkt för att jag inte skriver så ofta nu för tiden, men nu när vädret är så bra vill man ju inte sitta inomhus medans solen lyser där ute.

I morgon torsdag kommer Kusin Jenny ner och hälsar på.

Det är nu bara 20 dagar kvar av min vistelse här nere och jag hoppas att jag har möjligheten att åka ner igen för Torrevieja är en bra och lugn stad under vinter tiden och förvandlas till ett turist paradis under sommaren. Man märker att turiserna har börjat komma och för några dagar sedan såg jag en blondin som fick mej att sätta mig ner på en trappa vid stranden och bara njuta av utsikten :)

Vilka är snyggast då? Spanjorskor eller Svenskor?... Svar: Rysskor....
Så var den delen avklarad.

Jag har stält in min Madrid resa, den jag tänkte åka med träffade en Norska och blev kär.... Så fånigt :)
Men det var väl rätt tur faktiskt, jag har spräckt min budjet eftersom det är ganska dyrt att vara här nere. Men det är det värt! Synd att jag bara blir röd och inte brun men jag hoppas ändå ha lite färg när jag kommer hem men man måste kanske ligga ner på stranden för att bli brun och jag klarar inte av att bara ligga ner, jag får myror i hela kroppen. Jag måste röra på mig och då kanske man inte blir så brun heller, men hellre bra minnen av något man sett än lite brunfärg och sand i kalsongerna.


Ha det bra, för det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela