Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Sol, sol och sol... och Inlinehockey

Publicerad 2009-03-15 17:28:42 i Allmänt

Nu har jag gatt i shorts i en vecka. Under jan/feb sa undrade man ibland hur man hade hamnat i ett land dar langkalsonger behovdes utan att det fanns sno pa backen. Nu borjar vadret vara normal sett ur spansk synvinkel... Nu ar det 4 veckor kvar och jag hoppas vadret ar sa har nu resten av tiden... Just nu vill jag inte hem och om ngn rakar ha en dryg mille over sa kan jag garna ta dom :)

Inline hockey var en positiv overaskning fram till slagsmalet i slutet utbrot... I mitt slutreferat fran spanien resan, som jag kommer att skriva nar jag kommit hem till Sverige ar en av sakerna jag kommer att ta upp just "manligheten". Idag fick jag se en hog spelare och publik som tog steget tillbak till stenaldern... Sa javla patetiskt... Att man i 2000-talets varld inte kommit langre i utvecklingen ar patetiskt.

Om 12 dagar kommer kusinen Jenny fran sthlm (s-talje) ner och jag hoppas att jag kan bjuda henne och hennes polare pa en massa sol

Nu ser jag fram mot mer SOL!
 
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2009-03-16 05:46:36

här har vi underbart marsväder nu så vårkänslorna börjar tina fram. Nu är man inte riktigt lika avundsjuk på dej längre... :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela