Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Maginflamation i Spanien...

Publicerad 2009-02-17 19:31:47 i Allmänt

Jag har inte skrivit pa ett par dagar nu och det beror pa att jag legat i sangs. Natten mot Fredag vaknade jag upp och made daligt, i Mandags akte jag till Sjukhuset darman konstaterade en kraftig inflamation i hela magsacken sa nu ar jag liggande ett par dagar till men det gor inget for just nu ar det "vinter" vader har.

Att skriva om ngt sa trakigt som sjudom tanker jag inte gor sa darfor blir det inte sa mycket skrivet idag.

Under denna vecka har 2 i min narhet fyllt 40 och det ar trist att inte kunna deltaga pa fodelsedagarna men till Anki och Dick( fyller idag, Grattis!) sa onskar jag att ni har/hade bra fodelsedagar.

Min telefon gar just nu inte att ringa till och det beror pa att jag tanker skaffa mej ett spanskt nummer for ett Norskbaserade foretaget utsags 2008 till vinnare av ngt foretagspris har i Spanien efter att kunna sanka kostnaderna for kunderna med upp mot 66%. De ni! Men da har de ju inga direktorer, vd:ar eller andra bossar med skyhoga loner heller. Problemet just nu ar att Telia verkar inte skicka upplasningskoden till mej. Har jag inte fatt den fore Lordag sa betalar jag 140 skr for att fa den upplast har nere. Att ladda min mobil just nu ar som att kasta bort pengarna eftersom Telia har dalt kosnader som tillkommer.

Om nga dagar ar jag pa benen sa da ska jag borja att skriva igen. Ha det till dess!

Tjing

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 22:13:46

Tack så mycket. Det har varit en lite jobbig helg med mycket främmande men det har också varit väldigt kul. Du missade en massa god mat, tårta och fika. Men med din mage just nu hade det nog inte varit en hit ;) Hoppas du börjar må bättre och kan fortsätta njuta av din vistelse.

PS: -27 friska grader ikväll...

Postat av: Anki

Publicerad 2009-02-17 22:15:09

Inlägget var från mig vilket du kanske räknade ut, men namnet föll bort medans jag skrev.



Anki

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-18 08:24:02

tråkigt på magen, krya på dig.

Postat av: Helen

Publicerad 2009-02-18 12:54:13

Hej

Hoppas att du snart mår bättre.



Här är det kallt. Brrr! Fast när solen skiner är det vackert i alla fall.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela