Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Sommar i februari...

Publicerad 2009-02-12 12:35:54 i Allmänt

I dag har jag samma finna vader som i gar. I skuggan stog en termometer jag passerade pa bara 18, men da ligger luften pa yttligare nga grader kanns det som. Nu borjar det vara varmt bade pa kvallen och morgonen... sa nu fattas bara varmen under natten.

Torrevieja ar en stad som har det jag onskar av en stad. Jag ar en storstads person med behov av vatten. Jag gillar att bara kunna satta mej pa ett fik och titta pa folk samtidigt som jag vill ha mojlighet till att satta mej ensammen vid vattnet och bara soft,  Att ga genom Skelleftea City tar under 5 minuter, jag har fortfarande inte hunnit ga alla gatorna som raknas in i Citybilden.

Det stora felet med Torre ar annars Lokal Bussarna, helt vardelost system! I gar fick jag infallet att jag tankte aka till Murchia men nar det hadde gatt 45 minuter utan att nagon lokalbuss kommit och tagit mej in till "autobus" (langfards) stationen hadde lusten forsvunnit. Man far aldrig lita pa att en buss kommer. De har ngn form av ringlinie pa bussarna och i bland verkar det som om den buss som startat senare hinner i kapp den foregaende bussen. Har kor man bara runt och runt... Det kanske ar jag som ar knapp men systemet verkar krangligt och det saknas ofta skyltar har.

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-02-12 18:19:19

Den där solterassen låter inte så fel... Här har det idag varit upp emot 25 minus! Nog för att jag har njutit av solen idag också, men från andra sidan fönstret...

Postat av: kent

Publicerad 2009-02-13 19:45:45

avis blir jag ju..bilderna och utsikten ser fantastiskt fint ut:-) annat än denna snö här hemma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela