Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Jag befinner mig i paradiset...

Publicerad 2009-01-23 12:51:38 i Allmänt

I dag ar det 26 grader, halv molnit och svaga men  varma vindar... Det ar det har jag sokt efter!!!

Just nu hander inte sa mycket annat an att jag tar det lugnt. Att aka fran Spaniens varmaste plats vore dumt.

Ikvall, fredag ska jag ga till Kvikk, ett norsk agdt pub och lyssna pa ngn sangerska som ska upptrada dar. Troligen inte sa bra musik men det brukar vara ratt manga Svenskor och Norskor dar... sa da maste jag ju vara dar...

Ol, sprit och Vin priserna ligger langt nedanfor vara priser men jag tycker anda att man inte ska slappa in Ol och Vin pa matvaruaffarerna. En affarsidkare som har ekonomiska problem saljer nog till alla, aven en 14arig redan berusad ungdom.

Nu borjar solen att titta fram annu mera och idag skulle man kunna ha shorts men befinner mej for langt fran lagenheten for att orka hamta dem.

Just nu kanns det som jag befinner mej i paradiset, det ar bara min familj och mina vanner som behovs for att jag aldrig skulle lamna detta stalle... Jag saknar Er mina kara vanner... Men i tre manader ska jag njuta av solen...

Ha de bra alla Vikingar som star ut med all kyla och sno dar hemma...

"Man lever bara en gang och den gangen ar nu!" Ta vara pa Er!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-23 17:57:23

Hm... ja att vi står ut med snön... Barnen älskar den ju! Boben går fortare i år:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela