Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Kan man bli kar i en stad?

Publicerad 2009-01-29 14:03:23 i Allmänt

Nu har dyngstemperaturen hojts med 2-3 grader och bara det lilla kanns. 2-3 grader till sa att varmen kommer in i mina betogvaggar ar nu allt jag behover...

Lagenheten har statt obebod under minst ett halv ar och det tar tid att fa bort fuktlukten ur ett betonghus...

I dag ar tredje dagen som man gar har shorts och man har framfor allt lart sig att ta pa sig ratt klader.

For nga dagar sedan tankte jag att nu maste jag borja gora saker, se museum, aka till andra stallen ta fina kort pa fina platser, skynda, skynda skynda... men da kom jag pa att jag har semester... jag trivs sa har... det ar sa har jag vill leva, att bara ska hinna med allt som alla andra turister ska se ar inte min stil... Jag lever ett fantastiskt liv just nu!

Jag kanske verkade lite grinig i mina komentarer om bilderna pa lagenheten som jag la in i gar... men sa ar det ju inte. Det tog ca 90 minuter att bara lagga in sa fa bilder och det gjorde mej kanske lite sne... Jag skrev om mogel i vaggporerna, alltsa det finns INGET mogel men alla som har bott i ett betonghus vet att kall och sma fuktig betong luktar pa ett visst satt, det var det jag menade.

Solen skiner och jag knaller runt och fonster shoppar... Jag haller nog pa att bli kar, i staden Torrevieja

Ut i Solen, tjing e ling....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela