Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Rapport fran Spanien...

Publicerad 2009-01-15 20:05:22 i Allmänt

Tyvarr funkar inte internetet i lagenheten och jag kommer dar for att ga over till Hotel Cabo Cervera dar de har internet. Bilder blir svart att lagga in just nu... lika svart som att fa prikar over a,a och o...

Lagenheten ar helt okej, ingen hogre standart och faktiskt helt utan element. Sa pa natterna gar varmlufts elementet pa fullvarv. Tisdag var inte sa bra vader men Onsdag och Torsdag ar det kanon pa dagarna. Som Norrlaning ar man ju van att det ar ratt ljust pa kvallarna... har ar det kolsvart! Totalt morker!

Har just egentligen bara lart mej omrader La Mata och varit och gatt inne i Torrevieja. I morgon ar det en jatte marknad med upp mot 100 st knallar. Det ar tydligen sa varje fredag. Stranderna runt om kring har ar helt fantastiska och jag hoppas snart kunna lagga upp bilder sa ni far se. Jag har bara Spansk TV och det kan jag saga att nasta gang ska lagenheten ha engelska kanaler iaf. For Spansk TV suger... Har sett 2 en halv man... dubbat till Spanska, javlar va sjuk det var. Annars ar allt egentligen bra, jag kommer ta det lugnt ett tag innan jag borjar aka runt i omradet har. Kanner fortfarande av min forkylning. Nu har jag hittat ett stalle att interneta ifran sa nu far jag val borja dokumentera vad jag haller pa med har.

Las prickarna ratt och ha de bra hemma i norr

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-15 21:10:50

Oj så kul att höra av dig, man har ju varit lite orolig att nåt gått snett? Men i alla fall så ha en skön och trevlig dag i morgon. Slappa å må bra det är du värd. Grattis killen (fredag)kramiz

Postat av: Fam A Södermark

Publicerad 2009-01-16 12:39:12

Grattis på födelsedagen, hoppas du har det jättehärligt/Anders,Marita,Sebastian,William

Postat av: Mattias

Publicerad 2009-01-16 18:16:26

Grattis ricke :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela