Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Utelivet i januari ar helt ute...

Publicerad 2009-01-18 12:00:53 i Allmänt

Har i Torre finns manga krogar, barer och restauranger men det sitter typ 10 st pa varje stalle. Man far ga runt och forsoka hitta de mast liksinades stallen. Det saknas helt ett stalle for folk med intresse for lite hardare musik. Sen maste jag anvanda ett reklam uttalande...
- Var ar brudarna...

Det stora diskoteket har blir mitt nasta mal, men jag horde att de inte har oppet just nu under Januari och februari.
Jag maste revidera stadens storlek till att vara ungefar som Skelleftea. Men fram mot slutet av mars och borjan av april ska visst Torre vakna upp sa just nu far man njuta av solen, for gott om sol ar det!

Det har med att lagga in bilder kommer att bli svart men i morgon ska jag fa tillgang till Costa Blanca Sol hus internet kabel for att kunna gora nagra bank arenden och da hoppas jag att jag ocksa far mojlighet att lagga in nga bilder.

Jag trivs riktigt bra har men det ar ratt svart att fa ordning pa saker... Spanien ar ganska olikt sverige. Foretagsverksamheten skiljer sig markant at och lagkonjukturen har slagit hart pa foretagen har nere, sa man ar inte sa hjalpsamma om man inte vissar upp pengarna. Svenskar och Norrbaggar hjalper varander riktigt bra sa man far i forsta hand vanda sig till sina egna...

I dag sondag ska jag ta mej en kopp kaffe och bara sitta i solen och titta ut over medelhavet...



.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-18 12:32:37

Verkar som om du har det helt underbart. Önskar att jag var där i värmen. Fast jag är varm nog med feber och halsont.usch! 2 dagar i soffan ryggen värker. Avis på dig är jag, ha de´

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela