Rockard

Sant och sånt...Intressant eller ointressant...

Väntan är över, nu väntar 3 månader i Spanien!

Publicerad 2009-01-12 09:08:07 i Allmänt

I dag den 12 Januari åker jag till La mata i Spanien och under dessa tre (3) månader ska jag försöka skriva om min upplevelse som Svensk turist i den Spanska solen.

Schema för idag!
10:20 Skellefteå - Flyg till Sthlm.
11:25 Arlanda

14:30 Arlanda - (Flyg till Spanien/Alicante)
18:40 Alicante

Sen ska jag hitta en buss som går mot Hotel Masa eller La mata.

Eftersom jag inte vet hur det är med internet i lägenheten så kan det hända att jag inte kommer att kunna skriva förrän i slutet av veckan. Jag hoppas  kunna komma över inkopplings uppgifterna ifall det inte funkar redan när jag kommer ner.

Jag har stängt av mitt mobilsvar eftersom det är för dyrt att använda där nere i Spanien men att ringa mej som vanligt på mobilen är inga problem. Det blir jag som måste slå +46 innan jag ringer upp folk i Svearike.

Mitt Cellfon (mobil) nr: 070-591 98 07

Annars skriv gärna på:

[email protected]

Sen står ju erbjudandet kvar att komma ner och hälsa på. Jag har tre rum så Ni får ett eget rum med dubbelsäng där ni kan leva ert eget liv. Det enda ni behöver betala är ju flybiljetten och en sån kan man få för runt 3000Skr/person. Min biljett Ske-Sthlm-Alicante t.o.r gick på 2800Skr så ni är hjärtligt välkomna.

En bra karta över Spanien.
La Mata ligger i det område som brukar kallas för COSTA BLANKA.

Följ gärna bloggen och ni som kan detta med att blogga ge mej gärna tips på vad/hur man ska skriva. Jag är en gammal innebandytränare så jag klarar av negativ kretik om syftet är att lära sig ngt av det. Så hjälp mej att få den intressant för jag kanske kan hjälpa andra som ska ut och resa.






.

Kommentarer

Postat av: Jossan/Tobbe

Publicerad 2009-01-12 20:22:45

Hoppas resan gick bra! Ska bli så kul att föjla dej via bloggen! Njut!!!

Postat av: Jossan/Tobbe

Publicerad 2009-01-12 20:24:29

Skulle nog ha hälsat på om inte barnen varit så små!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-12 23:05:16

Det finns en annan kul sida www.resdagboken.se, där kan man läsa om andras resor och erfarenheter runt om i världen. ex http://www.resdagboken.se/?documentId=34&locationId=4496&order=travelstatus&travelstatus=2

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rockard

En kille som gillar Hårdrock. Framförallt 70 & 80-tals band som Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath och Iron Maiden men även Glamrock som Kiss och Crashdiet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela